Bu günlerde oxumamış, oxudulmamış, olayların topluma, ulusa dağıdıcı etkilerini analiz bacarığı az olan “haybasan jurnalistler” AzTVlerde hacdan, onun mügeddesliyinden, Azerbaycandan haca gedenlerin sayının belirlenenden 300 adam coxluğundan “gumbuldad”ırlar. Ağ paltar geymiş xatunlardan biri sevincle deyirdi: Kerbelaya getmişem, Necefe getmişem, indi de Mekkeye gedirem…Düşüncesi din söylencelerine gapılmış bir erkek ardınca dedi: iyirmi bir yol haca getmişem, on yol da ümreye…[ümre – Kebeye zilhicce ayından başga çağda getme].
Ey din söylencelerinin mügeddesliyinden öten alverçiler, bele anlamsız işlerinizle dinde mügeddeslik goymusunuzmu? Din allahla insan arasında menevi bağdır, bağlılıgdır, ilişkidir. O, bireyseldir. Onu gücle toplumsallaşdırmayın! Çekilin, oturun yerinizde! Düşüncesini, dine, din söylencelerine bütünlükle gapdıran müselmanların bütün dünyada nece yaşadıgını, çağdan nece geri galdığını, ne ağlar günde olduğunu görmürsünüzmü?Ertesi gün seher saat dogguza galmış Yasamaldakı “Tendir”in yanında cöreyin bişmesini gözleyirdim. Birden oçağadek oralarda görmediyim bir çocug gelib yanımda durdu. 5-6 yaşlı çocuğun gözleri dolmuşdu, ağladığı, incidildiyi, incidiyi görünürdü.
Avtomobiller şütüyür, adamlar durmadan keçib gedirdiler. Ne edeceyini bilmeyen çocug menle o yan-bu yana getmeye başladı. Sordum: sen de, çöreyin bişmesini gözleyirsen?
–Dedi: Yox, atamı gözleyirem.
- Atan haradadır?
- Demişdi gelecem, gelmir.
- Darıxma geler. Deyibse gelecem, geler.
Beş-on degige de keçdi. Çocug doluxsunmuşdu.
–Dedim: get eve, atan geler, darıxma, bura yoldur, maşın basar. Eviniz haradadır?
- Anan haradadır?
- Xilmilli haradadır?
– Ele olmaz! Xilmilli hansısa daha böyük bölgenin içinde olmalıdır. Belke, Salyandadır?
- Yox!
- Belke, Gubada?
- He – coçug dillendi.
- Burada hansı evde olursunuz?
- Orada – çocug barmağı ile yaxındakı galagapını gösterdi.
- Atanın cib telefonunun nömresini de, zeng eleyim, danış.
- Bilmirem!
- Onda get eve, darıxma, geler. Sene de çörek alımmı?
- Yox!
Görünür, gösterdiyi birgatlı evde kireçitek yaşayan atası çocuğu Xilmilliden özü ile Bakını görmeye getirmiş, ona isle bağlı Bineye getdiyini demiş, nedense, dediyi sürede gayıtmadıgından, erken duran çocug gorxmuş, darıxmış, ağlamışdır.
Xilmillinin harada olduğunu yadıma salammadım, eve gelib Azerbaycan Respublikasının Atlasında axtardım. Xilmilli Gobustan Rayonunun guzeyinde bir köymüş.
Ey Azerbaycanı yox, hansısa Mekkeni, Medineni, Kerbelanı, Necefi mügeddes sayan müselmanlar, görürsünüzmü, Türk çoçuğunun Kebesi Arab-sion işbirlikcilerinin gurduğu “gazanc yeri” yox, doğulduğu, böyüdüyü ana yurdu Xilmillidir!!! Menim üçün de mügeddes yer Kebe, Mekke, Medine yox, Bakıdır, Bilesuvardır, Derbenddir, Gencedir, İrevandır, Naxçıvandır, Samaxıdır, Şekidir, Şuşadır, Tebrizdir…
Bir ulus düşüncesini gerçekdışı söylencelere köklese, gücünü itirer, dünyadakı uluslararası yaşam savaşında yeniler, gec-tez yox olub geder! Bu işlerde dövletin önemi böyükdür. Dövlet özünü, ulusunu gorumag üçün bu işlerde düzenleyici olmalıdır! Azerbaycan Ağalığı – “dinkom”la “gadınkom”, AMEAnın başçıları ise Azerbaycan yurddaşlarını veribler Arab-sion işbirlikçilerinin eline. Onlar da istediklerini edirler.
Azerbaycan Respublikası anayasasının 7-ci “Azerbaycan dövleti” düzüyüne gore: “I. Azerbaycan dövleti demokratik, hügugi, dünyevi, unitar respublikadır”. Ancag bu dünyevi respublikada günlerle süren Ramazan din bayramı gurtarmamış, daha anlamsız, “heyvan soygırımı” – Gurban bayramı başlayır, insanlar günlerle işe getmir, evde otururlar. Bu, Rusiya İmperiyasında keçirilen din bayramlarını andırır. Soran yox, sorğulayan yox. 1995-ci ilden “Güler Ahmedova yolu” ile yaradılan Parlamentden de bir ulus elçisi çıxıb ölkeni mescidle dolduranlardan bunun niye bele olduğunu sormur. Sorumsuz Ağalıg da istediyini eder, bu politologiyada, politikada bilinen “yasa”dır. Azerbaycanın bilimçilerile aydınları da gücsüz, yoxsul, yazıg günde!
Azerbaycan Respublikası anayasasının 18-ci, “Din ve dövlet” düzüyünde deyilir: “I. Azerbaycan Respublikasında din dövletden ayrıdır”. Beledirse, kim oruc tutur-tutsun, haca gedir-getsin, gurban kesir-kessin. Dövletin bura ne gatışacağı?!
Bir gün xristian dininden, ertesi gün Yahudi dininden olan Azerbaycanlılar çıxıb, bizim de din bayramlarımızı dövlet düzeyinde bayram edin deseler, ne deyeceksiniz?!
Yayılan bilgiler builki hac ödemesinin 3850 dollar, 6545 manat olduğunu deyir.
Beyler, beyimler, min yol haca, Kebeye gedin, bağışlanmazsınız! O yolla bağışlanma din alverçilerinin uydurduğu söylencedir! İnsan bioloji varlıgdır. Bioloji varlığın üreyi durdu – ölür, gurtarır! Bioloji varlığın ruhu olmaz! Gebirde – toprağın altında şır-şır bulaglar axan, ağaclı, bağ-bağçalı, ipek döşekler serilmiş cennet axtarmayın! O cennet din alverçilerinin uydurasıdır, yalandır! Cenneti menevi ucalığınız, yüksek axlagınızla bu dünyada yaradın, yurdunuzun, ölkenizin cennet olmasına çalışın!
21 yol Mekkeye getmiş o “pullu bey”e bir sual verirem. O, öten 25-27 ilde Azerbaycanın yağı elinde galmış yerlerinin sınırına neçe yol gedib, döyüş bölgesindeki ordu bölüyünün hansına baş çekib? Azerbaycan Ordusuna neçe manat verib? Yadımdadır, 1992-93-cü ilde Azerbaycan Müdafie Fonduna, elece de başgalarına olmayan pulumdan neçe min manat ödemişem (çekleri durur), 1988-ci il noyabrın 21-26-da Azerbaycan Respublikası Sağlamlıg Bakanlığının hekim brigadasında Xocalıda işlemişem. Başga bilinen-bilinmeyen etdiklerim bir yana.
Nece böyük yurdsever OĞULLAR vardı o çağda…
İndi deyin, Azerbaycan üçün çalışan, yurdu yolunda gurban getmişler müselmandır, yoxsa pulunu Arab-sion işbirlikçilerine dağıdıb, Azerbaycana din yolu ayrıseçkiliyi, geriçilik yayanlar? Unutmayın: Kebenin başpulyığanı hac işbirliyinden iyirmi milyard dollardan çox gazanır. O pullar da haradadır – Arab-sion banklarında, ABŞ-dan yarag alınmasında.
26 avgust 2017-ci il