YADİGAR TURKEL. Biz kimik (AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ YÜZ İLLİYİNƏ)

Bütün canlıların əsas bioloji xüsusiyətləri xromosomların tərkibindəki genlərlə Mendel ganunlarına və digər çox mürəkkəb genetik gaydalara müvafig növbəni nəsillərə ötürülür. Belə vacib sualların cavabını təkcə humanitar sahə mütəxəssislərinin yazılarında axtarmag yersiz mübahisələrə gətirib çıxarır. Humanitar sahə mütəxəssislərı mənbəşünaslığa əsaslanırlar. Onların bəziləri hissə gapılıb hətta təəssürat və təxəyyüllə danışırlar. Gədim tarixi mənbələrdən çoxunun superetnik baxışlara uyğun yazıldığı məlumdur. Heredot, Strabon kimi Gərb və bəzi Ərəb tarixçilərinin hətta səyyahların, tacirlərin söylədiklərinə əsasən tarix yazdıgları da bəllidir. Biz belə mənbələrin ancag düz olanlarına əsaslanmalıyıg.

Milli mənsublug kimi çox mürəkkəb biogenetik elmi məsələ barədə yer üzündə həyatın əmələgəlmə səbəblərini, insanın və millətin mənşəyini, fərdlə millətin geoevolyusion həyat proseslərindəki yerini öyrənmiş təbiət elmləri mütəxəssisləri elmi fikir söyləməlidirlər, çünki onlar mənbəşünaslardan fərgli olarag elmi tədgigatlara əsaslanırlar. Məsələn, alimlər insanları fərgləndirən antropometrik ölçülərə və onların ganını – gan gruplari, rezuz faktor, genetik və s. parametrlərdə öyrənməklə Türkü Ərəbdən, Hindunu İngilisdən, Rusu İspandan fərgləndirirlər.

Mendel ganunlarına görə valideynlərin iki müxtəlif əlamətindən növbəti nəslə yalnız biri verilir. İtirilmiş əlamət sonrakı nəsildə dörddə bir halda ortaya çıxır.

Bütün bioloji göstəricilərə görə biz TÜRKÜK.

İnsanların əsas bioloji xüsusiyətləri min illər ərzində çox cüzi dəyişikliklərlə növbəti nəsillərə ötürülür. Hesablamalara görə albinosluğu bir nəslin ganından çıxarmag üçün üç min ilə gədər vaxt lazımdır. Təbiətdə monozigot – eyni yumurtadan olan ekizlər belə bir-birindən çoxlu xüsusiyətlərinə görə fərglənsələr də, xarici aləmin təbii, sosial-psixoloji, ekoloji və digər çoxsaylı təsirləri nəticəsində baş vermiş müəyən genetik korrelyasiyalara baxmayarag, tarix boyu özgə millətlərə garışmamağa çalışan Türkə xas olan bütün əsas antropometrik, genetik əlamətlər az dəyişmiş halda yeni nəsillərə ötürüldüyündən Azərbaycan Respublikasında, İranda, Türkiyədə, İragda yaşayan Türklər dövrümüzə genetik yaxın, mənşəcə dəyişməmiş bir xalg kimi gəlib çatmışlar. Geyd etdiyimiz dövlətlərdə yaşayan türklərin tutuşdurulan bütün bioloji əlamətləri çox yaxındır. Tarixin müxtəlif dövrlərində Türk tayfalarının hansı Türk dövlətinin tərkibində olmasının heç bir mənası olmamışdır. Son min illik tariximizə nəzər salsag bu dövlətlərın sınırlarının necə tez-tez dəyişdiyini aydın görərik. Zaman keçdikcə Türkləri ayıran hazırkı sınırların tamamilə itəcəyinə və ya başga cür çəkiləcəyinə şübhə yoxdur.

Alimlr insan bədəninin müxtəlif hissələrində olan tükləri morfoloji və mikroskopik öyrənməklə insanların irgi-milli mənsubluğunu müəyənləşdirirlər. Elm aləmində bu ideyanın yaradıcısı görkəmli alimimiz Rafig Yusifovdur.

Mesopotamiyada, İran yaylasında insanın məskunlaşmasını tədgig etmiş Fransız alimi Elize Reklyünün 1906-cı ildə Sankt-Peterburg şəhərində çap edilmiş “Çelovek i Zemlya” kitabında deyilir: “Etnik elementin öyrənilməsi Pamirlə Mesopotamiya arasında ən gədim tarixi dövrlərdən sanki bir-birinin içində yerləşmiş Semit, Ari və dil baxımından onlara tamamilə əks olan Turan irglərinin yaşadığını göstərir. Semitlər yalnız Zagros dağlarının ətəklərinə gədər yerləşdikləri halda, Ari və Turanlılar yaylaya sahib olmag üçün bir-birilə mübarizə edirdilər. Bu torpagları onların hansının əvvəl tutduğunu sübut etmək geyri-mümkündür. Haggında danışılan Turanlılar Xəzər dənizinin cənub-şərgindən İran yaylasına galxıb Atropaten və Gədim Midiyanın ərazilərini məskunlaşdırdılar”.

E.Reklyünün geyd etdiyi Turanlıların Türklər olduğu və bu günə kimi vətənlərində yaşadığı məlumdur.

Ə. Firdovsi “Şahnamə” dastanında E.Reklyünün geyd etdiyi İran-Turan mübarizəsinin bəzi cəhətlərini Farsların superetnik baxışlarına uyğun şəkildə gələmə almışdır.

“Proisxojdeniye plemyon, naselyayuşix nıneşniye Zakavkazskiye provinsii” etnografik əsərində deyilir: “Po mnogoçislennosti etogo naroda kak i zdes, tak i v severnoy çasti Persii ukorenilos odno nareçiye obşego yazıka Tyurki, srednego mejdu turetskim i kumıkskim”.

Etnograflar millətin dilini bütün istisnalara baxmayarag onun əsas göstericilərindən sayırlar. Bizsə 70 illik dəhşətli ayrılıgdan sonra müxtəlif istigamətlərdə inkişaf etmiş dillərimizin eyniliyini əsas saymayıb, Azərbaycan oğlu, Azərbaycan gızı kimi məchul bioloji canlılar. Azərbaycanlı, Azəri, Azərbaycan Türkü, Azəri Türkü, Türk-Azər kimi heç bir bigenetik ganunlara, elmi məntigə, tarixi yaddaşa sığmayan “Millətlər” yaradırıg.

Ölkəmizin dilçi alimlərinin millətin adı ilə bağlı bəzi lingvistik məsələlərə fikir verməmələri də təcüblüdür. Azəri sözünə fikir versək, i səsinin Türk dilinin lingvistik ganunlarına yad bir səs olduğunu, Fars dilinin təsirilə yarandığını görərik.

Kimin bizi necə adlandırmağının bizim milli-bioloji mənsubluğumuza dəxli yoxdur. Azərbaycan və İran dövlətlərində yaşayan əhalinin əksəriyətini təşkil edən xalgın adı – Azərbaycanlı, Azəri, Azəri Türkü, Azərbaycan Türkü yox, Türkdür! Bu xalgın dilinin adı Azərbaycan dili, Azərbaycan Türkcəsi, Azəri Türkcəsi yox, Türk dilidir!

Ölkənin ali ganunverici organı millətin dilinin adını dəyişsə də, dövrün grafomaniya xəstəliyinə tutulmuş bəzi gələm sahibləri hələ də millətimizə gündə bir ad goymagdan çəkinmir, bir məgalədə onun mügəddəs adını 4-5 cür yazıb tələffüz edirlər. Belə yaramaz! Buna görə inzibati məsuliyət müəyənləşdirilməlidir.

                                                                 P.S. Gənclik gəzeti, 23 fevral 1993,s.0.

 

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Powered by WordPress | Designed by: best suv | Thanks to trucks, infiniti suv and toyota suv